Thursday, January 22, 2009

Aku tak perlukan beribu. hanye "a few" pun ok..




Baru td aku online fb. Tgk ape2 update yg best dr member2. Beberape bulan yg lepas, well yes, aku ade add rakan skolah lame. Muke die tak brubah pon. Tmbah isi aje kot. Mungkin. Well, bg aku tu tak penting dah. Aku add die n dropkan tanye kabar kat wall fb. Ari ini, aku sedar, tak perlu aku mencari rakan lame lg. Nak tau? Ye. die update fb, tp, msg aku tak endah, but kat wall die, die active. Orait. Dari situ membuatkan aku STOP mencari frens lama. ala.. kawan time kecik2 dulu ...So Kini, aku pegang teguh ngn ayat

"Aku tak perlukan beribu. hanye "a few" pun ok..".

Mak slalu pesan, berkawan biar beribu, bercinta biar satu. Tp aku tolak that words,

"Berkawan biar few, berkenalan beribu, bercinta biar satu"

Ye. Aku dah terapkan satu prinsip baru. Berkawan biar few, Berkenalan Beribu, Bercinta satu..
Terima kasih aku ucapkan pada kawan2 lama yg contact balik. Thanks. Aku akan cube buke hati ni utk korang sebagaimana korang buke hati utk aku.

Pada kawanku yg current, Dayah, Cik yun, Pak Lah, Keram, Siti Ayunie, jengster etc(u know who u are). Mekaseh sebb ade bersame time aku perlukan kamu. Walaupun kite seme jauh, bersepah, tak dkt, tp aku dah OPEN my HEART sgt2 besar buat kamu semua. Aku sayang kamu!!
Jadi, seperti "NANA" dr FILEM Japan "NANA THE MOVIE", ;P .. aku akan setia dgr seme masalah n cerita kamu., bile sedih , jgn segan kongsi dgn aku, aku tolong apa yang mampu..
tu janji aku buat kamu. senng kate, "Always be there for u laa". ;P

Mereka saje tau sape aku. eceh2.haha.

I love you.!

No comments: